„Nelik paskutinis“ – su tokiu kvietimu startavo Vyriausybės kanceliarijos kampanija, kviečianti pasiskiepyti Lietuvos gyventojus nuo COVID-19 viruso. Kampanija apims televizijos, radijo, interneto ir lauko reklamą.
„Pagrindinė kampanijos idėja – per kuriozines situacijas paskatinti žmones nelaukti, nelikti paskutiniu”, – rašoma informaciniame pranešime.
Jame teigiama, kad Lietuvoje sparčiai plintant omikron atmainai, Vyriausybė priėmė sprendimą imtis papildomų komunikacijos priemonių. Kūrybinė agentūra sukūrė „nuotaikingą kampaniją, kviečiančią žmones nelikti paskutiniais nepasiskiepijusiais nuo COVID-19″.
„Esame dėkingi visuomenei už bendruomeniškumą, siekiant suvaldyti beveik dvejus metus besitęsiančią pandemiją. Tikime, kad ši kampanija paskatins vakcinuotis tuos žmones, kurie dėl įvairių priežasčių to dar nepadarė, o jau pasiskiepijusiems primins apie galimybę apsaugoti imunitetą sustiprinančiąja vakcinos doze jau po trijų mėnesių“, – teigia Vyriausybės kanclerė Giedrė Balčytytė.
Pasak Vyriausybės atstovės, džiugu, kad Lietuva yra tarp tų pasaulio valstybių, kurioje netrūksta vakcinų, o savo pasirinkimu skiepytis visi kartu lėtiname pandemijos plitimą ir apsaugome ligonines nuo galimo „perkaitimo“.
Paskutiniu likti niekas nenori, teigia kūrybinės agentūros vadovė
„Manome, kad toks lengvas ir pozityvus, švelniai autoironiškas kalbėjimo tonas ir žinutės paprastumas gali būti itin paveikus. Pagrindinis mūsų tikslas yra ne bauginti ar įrodinėti, o tiesiog paraginti skiepytis, neliekant paskutiniu – juk paskutiniu likti niekas nenori bet kokioje gyvenimiškoje situacijoje“, – apie kampanijos idėją pasakoja kūrybinės agentūros „Marios“ kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė.
Anot jos, reikėjo rasti universalią žinutę, kuri gyvuotų ilgiau nei šios dienos aktualijos. Todėl šmaikšti, aiški ir paprasta idėja „Nelik paskutinis“ buvo pasirinkta, kaip būdas paskatinti visuomenę pasiskiepyti – nesvarbu ar pirmą, ar trečią kartą, teigiama pranešime.
Kaip teigia Marius Kneipferavičius, kūrybinės agentūros „Marios“ meno vadovas, norėjosi šią kampaniją sukurti emociškai stiprią ir ryškią.
„Vakcinų nuo COVID-19 tema išties jautri, tačiau mums svarbu prisidėti prie idėjos sukūrimo ir jos įgyvendinimo – tai tam tikras iššūkis, nes suprantame, kad visuomenė idėją gali priimti įvairiai. Būtent todėl dėjome pastangas, kad visa kampanija būtų suprantama tiek jaunai, tiek ir vyresnei auditorijai bei pasitelkėme šiek tiek šmaikštumo. Tikriausiai kiekvienas yra buvęs panašioje situacijoje kaip ir vaizdo klipo herojai, tačiau niekas nenorėtų vėl tokioje situacijoje atsidurti“, – sako M. Kneipferavičius.
„Nelik paskutinis“ kampanija vyks vieną mėnesį.