Kai amerikiečiai teologijos studentai Madeleine Sri (Madeleina Sri) ir Cadenas Bennettas (Kadenas Benetas) susipažino studijuodami Benediktino koledže, jie nežinojo, kad galiausiai susituoks ir taps klestinčio verslo, padedančio žmonėms augti tikėjime per kavą, bendrasavininkiais. Ir jie dar net nebaigė studijų.
Pora sugalvojo savo verslą „Little Way of Perfection” (liet. „Mažasis tobulumo kelias”) netrukus po to, kai susipažino pirmame kurse katalikiškame laisvųjų menų koledže Atčisone, Kanzaso valstijoje.
Iš pradžių žinomas „Religious Roast Coffee” vardu, netrukus susituokusios poros verslas išsiplėtė ir, be populiarios skrudintos kavos, kurią galima įsigyti įvairių skonių, maltos arba neskaldytų pupelių, jis apima drabužius, aksesuarus, lipdukus ir kt.
Pora pradėjo susitikinėti likus savaitei iki to laiko, kai šalyje dėl COVID-19 pandemijos buvo paskelbtas karantinas, ir, kaip ir daugelis kitų, nuobodžiavo būdami namuose. Vieną dieną C. Bennettui kilo mintis pradėti katalikiškos kavos verslą. Kitą dieną jis jau turėjo paruoštą interneto svetainę, logotipą ir verslo planą.
„Cadenas yra didelis idėjų ieškotojas, idėjų žmogus, o aš moku įvykdyti planą ir išspręsti visas smulkmenas, reikalingas jo įgyvendinimui, todėl mes esame puiki komanda”, – sakė Sri interviu žurnalistams.
Vaikinas papasakojo, kaip pajuto, kad Viešpats jį pašaukė, ir kaip jo paties rytinė rutina įkvėpė „Religious Roast Coffee” idėją.
„Įkurti šią įmonę mane įkvėpė mano paties malda. Jėzus vis skatino mane geriau jį pažinti ir leisti Jam susitikti su manimi kiekvieną dienos akimirką, kad galėčiau kiekvieną akimirką skirti Jam, – sakė Cadenas. – Kai augau šiame mūsų Viešpaties kvietime, svarbiausia buvo pradėti savo dieną nuo rytinės aukos, kad kiekvieną dieną pirmiausia pasikalbėčiau su Jėzumi ir atiduočiau Jam viską.”
Vieną rytą meldžiantis jam kilo mintis sujungti maldą su rytiniu kavos puodeliu. Iš to kilo idėja sukurti „Religious Roast Coffee”.
2020 m. rudenį jiedu pristatė keletą kavos etikečių, o ant kiekvienos iš jų buvo pavaizduotas šventojo atvaizdas ir rytinė malda, kurioje prašoma to konkretaus šventojo užtarimo. Idėja buvo ta, kad žmonės melstųsi, kol verda rytinę kavą.
Anot verslo įkūrėjų, jie verslą pradėjo tam, kad padėtų žmonėms augti gilesniame artume su Kristumi.
Neseniai jiems kilo daugiau idėjų, kaip žmonėms galima priminti apie maldą visą dieną – pavyzdžiui, lipdukai su maldomis, kuriuos galima klijuoti ant vonios kambario veidrodžio, – todėl įmonė išsiplėtė nuo „Religious Roast Coffee” iki „Little Way of Perfection”.
Šių metų gruodį pora baigs teologijos studijas ir netrukus po to susituoks.