Visoje Suomijoje reklaminiai stendai skelbia žinią apie Evangeliją. Teigiama, kad kampanija yra sėkminga, todėl Švedijos pastoriai ketina pradėti panašią kampaniją savo šalyje.
Pastorius Morganas Carlssonas (Morganas Karlsonas) jau lankėsi Suomijoje, kur bendravo su organizacija, statančia reklaminius stendus su krikščioniškomis žinutėmis, kaip pranešė „Världen idag”. Ten jis pastebėjo teigiamas reakcijas į kampaniją, tad dabar nori panašią akciją įgyvendinti ir Švedijoje.
„Kadangi ši koncepcija veikia mūsų kaimyninėje šalyje, nematau kliūčių, kodėl ji neturėtų veikti pas mus”, – sako jis.
Suomijoje keliuose miestuose stovi reklaminiai stendai su liudijimais apie Jėzų. Helsinkyje autobusų stotelėse ir reklamos vietose visi norintys gali perskaityti su tikėjimu susijusius tekstus, rašo „Världen idag”.
Ant kampanijos atvaizdų pavaizduoti garsūs suomiai, kurie vienu sakiniu išreiškia, ką jiems reiškia tikėjimas Jėzumi.
Kampanija prasidėjo rugsėjo 19 d. ir tęsis 40 dienų. Ji vyksta maždaug 200 šalies miestų ir didesnių bendruomenių.
Už šią akciją atsakingos 394 Švedijos bendruomenės, priklausančios įvairioms denominacijoms, pavyzdžiui, liuteronų ir Krikščionių evangelikų bažnyčioms.
Dar vienas pastorius Christeris Roshamnas (Kristeris Roshamnas) lankėsi Helsinkyje, kur buvo išvykęs į pažintinę kelionę. Jį taip pat labai sužavėjo įvairių kongregacijų akcijos palaikymas.
„Esu nusiteikęs pozityviai, norėčiau dalyvauti ir įkvėpti tai tęsti”, – sakė jis „Världen idag”.
„Svarbiausias raktas yra tas, kad pastoriai ir vadovai galėtų priimti šį kitokį mąstymo būdą. Taip pat – vienybė tarp bendruomenių įsipareigojant siekti žmonių išgelbėjimo”, – priduria pastorius M. Carlssonas. Pastorius Ch. Roshamnas taip pat su tuo sutinka. Jis mano, kad plati krikščionių parama yra viena iš būtinų kampanijos sėkmės sąlygų.
Organizacija „Mediemission” taip pat labai optimistiškai nusiteikusi pradėti kampaniją Švedijoje su reklaminiais stendais. Ji glaudžiai bendradarbiauja su Suomijos asociacija, rengiančia reklaminius stendus Suomijoje. Jos atstovas sako, kad valdyba jau devynerius metus svarsto šią galimybę ir taip pat priduria, kad nemato jokių finansinių kliūčių kampanijai įgyvendinti.