Viskas įvyko taip greitai. Per pastarąjį dešimtmetį katalikai stebėjo dramatiškus įstatymų, kultūros ir populiariosios nuomonės pokyčius seksualinės tapatybės ir socialinės lyties klausimais. Šie pokyčiai katalikų šeimoms kelia precedento neturinčius iššūkius. Negana to, jog jau ir taip yra sunku išlaikyti katalikišką tapatumą, dar sunkiau tampa perduoti tikėjimą šioje terpėje, kuri pasižymi sekuliarizuota kultūra ir didėjančiu nepakantumu tradicinei moralei. Dabar teismai, universitetai, valstybinės mokyklos ir korporacijos nepaprastai greitai paneigia pagrindines tiesas apie žmogaus asmenį – biologinės lyties tikrovę ir seksualinio skirtingumo reikšmę. Gender ideologija daro neigiamą įtaką jaunimui.
Jaunuoliai yra žiniasklaidos ir pramogų verslo bombarduojami melagingomis žinutėmis apie tai, „kas jie yra“, ir maitinami laisvės pažadais daryti viską, kas jiems patinka su savo kūnu. Pažeidžiami paaugliai, ypač paauglės mergaitės, kartais įtraukiamos į kultines interneto bendruomenes ar bendraamžių grupes, kurios skatina juos atmesti savo kūną transseksualios tapatybės naudai.
Nepaisant to, kad trūksta medicininių įrodymų apie lyties keitimo saugumą ir naudingumą, valstybinės mokyklos ir politizuotos medicinos organizacijos, nekvestionuodamos naujų tapatybių teisėtumo, neabejodamos sutartinai įšoko į bendrą „socialinės lyties pripažinimo“ traukinį.
Vis daugiau gydytojų siūlo „transseksualų vaistus“, skatindami neįrodytą, labai pelningą hormoninių medikamentų praktiką ir chirurginę intervenciją skirtą vaikams. Visa tai yra paremta ideologiniu „įsitikinimu“, kad bet kokia „socialinės lyties tapatybė“ yra „tinkama“.
JAV vaikų ir paauglių lyčių keitimo klinikų skaičius išaugo nuo vienos iki daugiau nei 65. Lyčių keitimas yra didelis verslas: „Market Watch“ duomenimis, pasaulinė transseksualų „lyties keitimo operacijų“ rinka iki 2026 m. bus verta daugiau nei 1,5 mlrd. JAV dolerių.
Visi tėvai turi suprasti gender ideologiją. Akivaizdi realybė yra ta, kad „gender revoliucija“ yra tiesiogiai perduodama į kasdienį mūsų vaikų gyvenimą, siūlydama gundančią laisvės viziją, kuri kelia didžiulį nerimą ir liudija netiesą. Gender ideologija jiems daro labai didelę įtaką: pastaraisiais metais labai išaugo vaikų ir paauglių, susirūpinusių dėl savo lytinės tapatybės, skaičius. Pavyzdžiui, JK pranešė, kad per penkerius metus vaikų, norinčių pakeisti lytį, skaičius padidėjo 400 proc., o per dešimt metų paauglių mergaičių, siekiančių lyties keitimo, skaičius padidėjo 4400 proc.
Situacija yra ypač sunki šeimose, kur mylimas žmogus patiria lyties disforiją ar pasiskelbia translyčiu. Sunku žinoti, kuo galima pasitikėti ir kaip padėti. Tačiau gender ideologijos poveikis gerokai viršija vaikų ir paauglių skaičių, kurie painioja savo tapatybę. Gender ideologija iškraipė „vyro“ ir „moters“ kultūrinę prasmę. Tai keičia mūsų kalbą, diktuoja naujus žodžius ir reikšmes (pvz., „cisgender“) ir keičia mūsų santykius.
Kiekviena institucija yra paveikta šių procesų. Darbdaviai ir mokyklos reikalauja naujų mokymų apie „translyčių asmenų įtraukimą“ ir nustato naują politiką, apimančią „socialinių lyčių tapatybę“.
Socialinė žiniasklaida tapo minų lauku, kur žmonės, manantys, kad biologinė lytis yra reali lytis, kad vyras niekada netaps moterimi (taigi „transmoteris“ apskritai nėra moteris) arba kad moterų sporto ir privačios erdvės yra vertos apsaugos, turi pamažu atsitraukti arba yra priverstos susidurti su virtualiais išpuoliais ir socialiniu pažeminimu.
Katalikai yra kviečiami reaguoti. Katalikas gender ideologiją geriausiai gali suprasti kaip nerimą keliantį atotrūkį nuo tiesos. Tiesos apie tai, kas mes esame. Gender ideologija yra neišvengiamas Dievą pamiršusios kultūros rezultatas. Kaip pastebėjo ir popiežius Pranciškus, ir popiežius Benediktas XVI, gender ideologija žada melagingą, androginišką „utopiją“, vykdydama „visuotinį karą“ dėl santuokos ir šeimos. Bet ten, kur apstu nuodėmės, ten dar apstesnė yra ir malonė.
Dabar yra metas Bažnyčiai iš naujo skleisti tiesą apie žmogų ir pakviesti visus asmenis užmegzti ryšį su gailestingu ir mylinčiu Dievu. Katalikų šeimos turi suprasti gender ideologijos keliamas grėsmes ir tada atremti jos melą. Mes turime ką pasiūlyti, ko pasauliui ir mūsų artimiesiems labiausiai reikia: tiesą.