Už kiekvieną parduotą drabužį norvegiškas prekės ženklas „Chosen” skiria maisto badaujantiems vaikams iš neturtingų šalių.
Teigiama, kad už kiekvieną parduotą drabužį įmonė Bangladeše vienam vaikui dovanoja maistą visai savaitei.
Naujausiais duomenimis, kaip teigia „CNE News” tokia pagalba maistu jau pasinaudojo 76 tūkst. vaikų.
„Esame drabužių prekės ženklas, kurio bendras tikslas – keisti pasaulį”, – sako jo savininkė ir generalinė direktorė Emeline Braatlund Larsen, kuriai yra tik 26 metai.
Kaip pranešama, kas savaitę vaikams išdalinama 76 tūkst. maisto porcijų, teigiama „Vart Land”.
Per šešerius metus drabužių prekės ženklas išaugo nuo nulio 2017 m. iki 9,1 mln. apyvartos 2021 m.
Krikščioniško prekinio ženklo savininkė pastebi didelį klientų susidomėjimą perkant drabužius, „kurie turi prasmę”.
„Mūsų šūkis yra ,dėvėti – tai rūpintis’, ir akivaizdu, kad daugelis tai palaiko”, – sako Larsen „Vart Land”.
Prekės ženklas „Chosen” prekiauja moderniais drabužiais. Minkštų audinių ir pastelinių spalvų drabužiai puikiai įsilieja į kitų prekių ženklų drabužių asortimentą.
„Chosen” gamina drabužius daugiausia jaunimui, mėgstančiam patogius sportinius kostiumus ir didesnių dydžių marškinėlius.
Kiekvienas, perkantis drabužį, automatiškai prisideda prie „Chosen” labdaros programos.
Kompanija bendradarbiauja su organizacija „Ungdom i Oppadrag” (UOI) Bangladeše. Ši organizacija priima vaikus, kurie nėra tinkamai maitinami. „Chosen” taip pat bendradarbiauja su tarptautine organizacija „Feed my starving children” (liet. „Pamaitink mano badaujančius vaikus”), kuri dalina maistą vaikams visame pasaulyje.
Per savo labdaros programas užsienyje „Chosen” ne tik skleidžia krikščionišką meilės žinią. Pirkėjai taip pat dėvi drabužius, norėdami paliudyti savo tikėjimą artimoje aplinkoje, pastebi Larsen.
Kai kuriuos drabužius puošia tokie žodžiai kaip „Parodyk gerumą” ir „Žmogiškumas yra dorybė”. Jie atskleidžia kitiems, kad esate krikščionis, aiškina prekinio ženklo savininkė.