Naujas populiarių „Converse“ laisvalaikio batelių leidimas, kuriame naudojamas pentagramos simbolis, sulaukė neigiamo atsako iš kai kurių populiarios kompanijos gerbėjų.
Pentagrama buvo panaudota bendradarbiaujant su dizaineriu Riku Owensu, žinomu dėl savo kuriamų tamsių drabužių prekinio ženklo DRKSHDW.
Pentagrama ant naujos kolekcijos batelių yra prailginto aulo batelių liežuvėlio viršuje. Jie gerbėjams viešai buvo pristatyti praėjusią savaitę.
R. Owensas panaudojo pentagramą kaip simbolį savo DRKSHDW ženklo drabužių dizaine, taip pat neseniai įtraukė jį bendradarbiaudamas su sportinių drabužių prekės ženklu „Champion“.
Kompanija „Converse“, kurios logotipe taip pat yra žvaigždė, savo „Instagram“ paskyroje pristatė naująjį „Chuck 70“ batelių modelį taip: „Estetika yra susijusi su formalumų laužymu – tradicinės struktūros paėmimu ir, vėliau, jos sugadinimu. R. Owensas naujai sukūrė „Chuck 70″ batelių modelį ir tai yra tik „Converse” ir DRKSHDW bendradarbiavimo pradžia”.
Šį kompanijos pranešimą lydėjo fotosesija su juodai apsirengusiais ir naujos kolekcijos laisvalaikio batelius demonstruojančiais modeliais.
Po reklama buvo daug neigiamų komentarų. Kai kuriuose jų buvo rašoma, kad kompanija parsidavė šėtonui. Kai kurie komentatoriai teigė, kad daugiau „Converse“ batelių nebepirks, kiti naujus batus vadina „šėtoniškais“.
Vienas žmogus rašė: „Gėda! Niekada nepalaikysiu šėtono ar jūsų!”, „Peržengta riba“, – rašė kitas.
Vienas „Converse“ gerbėjas rašė: „Jūs ką tik praradote klientą! Aš kasmet perku naują porą batelių. Manau, nuo šiol rinksiuosi kitus prekės ženklus. Tegul Dievas pasigaili jūsų sielų.”