Volkswagen: ant kortos pastatyta bendrovės ateitis

ŠaltinisREMIX NEWS

Vokietijos automobilių gamintoja “Volkswagen” (VW) išgyvena krizę, ir tai pripažįsta net jos vadovai.

Per susitikimą su 2200 bendrovės vadovų pagrindinio VW prekės ženklo valdybos narys Tomas Šėferis (Thomas Schäfer) sakė, kad bendrovė patiria “didžiulį spaudimą dėl vidinių ir išorinių veiksnių”.

Dabar bendrovės vadovas savo vadovams pareiškė, kad “ant kortos pastatyta VW prekės ženklo ateitis”.

A. Šafteris pažymėjo, kad bendrovė sukuria tik 3,6 proc. pelno maržą, t. y. perpus mažesnę nei VW konkurentų, tuo metu, kai sparčiai krenta paklausa. Akcininkai jau seniai išreiškė skepticizmą dėl bendrovės perėjimo prie elektromobilių – nuo 2021 m. bendrovės akcijos buvo sumažintos perpus ir nukrito iki 123 eurų.

Dėl mažėjančios paklausos koncernas sumažino gamybos apimtis Emdeno gamykloje, kurioje gaminami elektromobiliai, savaitei pratęsė atostogas gamykloje ir atleido šimtus laikinų darbuotojų.

“Artimiausios savaitės ir mėnesiai bus labai sunkūs”, – perspėjo Šėferis, teigiama “Tagesschau” pranešime.

VW vadovas teigė, kad daugelyje sričių išlaidos yra per didelės, o struktūros ir procesai yra “vis dar per sudėtingi, per lėti, per nelankstūs”.

Svarbiausias iššūkis, su kuriuo susiduria bendrovė, yra nepakankama elektromobilių paklausa, nors bendrovė į šį padalinį investuoja didžiules sumas. Didelė infliacija, recesija Vokietijoje ir kainų šokas lėmė, kad elektroninių automobilių paklausos smarkiai sumažėjo.

VW dabar kyla abejonių dėl jos elektromobilių padalinio ateities

Tuo pat metu populiarios e. automobilių subsidijavimo programos, pavyzdžiui, Vokietijoje taikoma “aplinkosaugos premija”, buvo laipsniškai nutrauktos, o tai padidino e. automobilių kainą vartotojams.

VW dabar kyla abejonių dėl jos elektromobilių padalinio ateities. Įkraunamų baterijų kaina vėl smarkiai išaugo, o maža gamybos vertė didina kiekvieno el. automobilio gamybos sąnaudas. Tesla ir Kinijos automobilių gamintojas BYD taip pat toliau daro spaudimą VW, be kita ko, mažindami kainas.

Situacija taip pat verčia abejoti rožinėmis prognozėmis, kad elektriniai automobiliai bus VW ateitis, o dėl didėjančių atsargų atsirado automobilių perteklius ir mažai pirkėjų. Vis dėlto Šaferis sako, kad jis nori apversti laivą ir iki 2026 m. padidinti pelno maržą iki 6,5 proc.

1 KOMENTARAS

Būtume dėkingi, jei mus paremtumėte
Exit mobile version