Tanneris Crossas, Virdžinijos Loudoun apskrities mokytojas, paaiškino savo prieštaravimus siūlomai lyčių politikai mokykloms šios apskrities mokyklų taryboje. Jis kalbėjo tuomet, kai atėjo laikas viešiems pasisakymams.
Mokytojas pasidalino savo įsitikinimu ir moksliniu faktu, kad yra dvi biologinės lytys, kurių negalima pakeisti, todėl mokytojai neturėtų būti verčiami moksleivius vadinti kitaip. Mažiau nei po 48 valandų mokytojas buvo nušalintas nuo pareigų.
Administracija toli gražu nevertino jo, kaip pedagogo, indėlio, bet nušalino jį už tai, ką jis kalbėjo.
„Tačiau šio mokytojo teisė – ir kiekvieno amerikiečio teisė – viešame susirinkime pasakyti savo nuomonę“, – teigia pedagogą ginti stojusi visuomeninė krikščioniška organizacija „Laisvės gynimo aljansas“. Visuomenininkai pateikė ieškinį prieš administraciją, ribojusią mokytojo konstitucines teises ir nušalinusią jį nuo pareigų. Teismas priėmė laikiną sprendimą ir nurodė sugrąžinti mokytoją į darbą.
Tačiau, nepaisant mokytojo T. Crosso pozicijos, naujoji mokyklų lyčių politika Loudoun apskrities mokyklose buvo patvirtinta. Tada dar dvi mokytojos – Loudoun apskrities vidurinės mokyklos istorijos mokytoja Monica Gill ir „Smart’s Mill“ vidurinės mokyklos anglų kalbos mokytoja Kim Wright pateikė patikslintą skundą, kad užblokuotų naują politiką.
Pasak „Laisvės gynimo aljanso“, naujoji mokyklų politika verčia mokytojus pažeisti savo įsitikinimus, reikalaudama, kad jie kreiptųsi į moksleivius tokiu kreipiniu, kuris neatitinka jų biologinės lyties. “Kitaip tariant, ši politika verčia mokytojus meluoti mokiniams ir priimti ideologiją, kuri galiausiai gali tiems patiems moksleiviams pakenkti”, – teigia visuomeninės organizacijos atstovai. Apie šios ideologijos galima žalą patiems moksleiviams kalba ir ekspertu pakviestas mokslininkas dr. Stephenas B. Levine, kurį cituoja „Laisvės gynimo aljansas”.
ši politika verčia mokytojus meluoti vaikams ir priimti ideologiją, kuri galiausiai gali pakenkti patiems moksleiviams.
Pasak visuomenininkų, ši politika reikalauja, kad mokytojai naudotų įvardžius, nesuderinamus su biologine lytimi „be jokių pagrįstų įrodymų“, o tai reiškia, kad mokinys, kurio atžvilgiu ji turi būti taikoma, neprivalo atitikti lyties disforijos ar bet kokios kitos būklės diagnostikos kriterijų.
„Diskusijos dėl mokyklų lytiškumo politikos yra daug daugiau nei įvardžiai. Tai diskusija apie mokslinę tiesą. Kalbama eina apie tai, ar galima priversti mokytojus pritarti ideologijai, prieštaraujančiai jų įsitikinimams“, – sako visuomenininkai.
Pastaruoju metu lyčių politika mokykloms kelia vis daugiau prieštaravimų įvairiose šalyse. Štai Škotijoje priimtos gairės, rekomenduojančios mokytojams leisti pradinukams – keturmečiams, penkiamečiams “pasirinkti” norimą lytinę tapatybę ir apie tai neinformuoti tėvų.
LGBT lobistų pagalba, už kurią Škotijos vyriausybė jiems sumokėjo 3 milijonus, parengtas rekomendacinio pobūdžio (neprivalomas) dokumentas laikraščio “The Times” šaltinių teigimu yra pagrįstas klaidinančiais duomenimis ir turi būti atšauktas.
Skaitykite:
Gairės pradinukams apie lyties „pasirinkimą“ be tėvų žinios kelia aistras
Škotijos mokyklose keturmečiai galės „pasirinkti“ naują lytį be tėvų sutikimo