Biblinis srautinis serialas „The Chosen“ („Išrinktieji“) pastarosiomis dienomis pasiekė 100 milijonų peržiūrų. Tai yra dar vienas įspūdingas šio projekto, pelniusio aukštus įvertinimus tiek iš paprastų žiūrovų, tiek iš kritikų, etapas.
Antrasis „Išrinktųjų“ sezonas buvo pradėtas rodyti Velykų sekmadienį, balandžio 4 d. Pirmoji sezono serija buvo viešai rodoma „Facebook“, „YouTube“ ir „The Chosen“ platformose. Pasak serialo kūrėjų, sezone daugiausia dėmesio skiriama „mokinių tarpusavio santykiams ir pasakojama apie tai, kaip pasireiškia kasdienė ir amžina Jėzaus įtaka“.
Režisieriaus Dallaso Jenkinso „Išrinktieji“ buvo finansuojamas, platinamas, gaminamas ir filmuojamas Teksase už Holivudo sistemos ribų. Pirmajam sezonui surinkęs daugiau nei 10 milijonų dolerių „nuosavo kapitalo finansavimą“ iš daugiau nei 16 000 pradinių investuotojų, serialas tapo geriausiu sutelktinio finansavimo televizijos ir kino projektu istorijoje. Pirmasis aštuonių epizodų sezonas internete debiutavo 2019 m. per „VidAngel“ platformą, o šį pavasarį visos serijos buvo nemokamai išleistos „YouTube“ kaip puikiai planuojamo pasaulinio tiesioginio srauto per COVID-19 karantiną dalis.
Pirmąjį serialo sezoną peržiūrėjo beveik 50 milijonų žmonių iš 180 šalių ir jis buvo išverstas į daugiau nei 50 kalbų. Šis aštuonių serijų darbas gali būti peržiūrėtas ir nemokamoje programėlėje „The Chosen“.