Po krikščionių protestų „Burger King” Ispanijoje atšaukė įžeidžiančią reklamos kampaniją

ŠaltinisCNA

Tarptautinis greitojo maisto restoranų tinklas „Burger King” Ispanijoje atšaukė įžeidžiančią reklamos kampaniją, kuri per Didžiąją savaitę sukėlė katalikų pasipiktinimą ir atsiprašė už ją.

„Atsiprašome visų, kurie pasijuto įžeisti dėl mūsų kampanijos, skirtos reklamuoti mūsų daržovių produktus Didžiosios savaitės metu. Mūsų tikslas niekada nebuvo ką nors įžeisti, todėl jau buvo paprašyta nedelsiant atšaukti šią kampaniją”, – Velykų sekmadienį savo oficialioje „Twitter” paskyroje paskelbė „Burger King”.

Greitojo maisto restoranų tinklas buvo nusprendęs reklaminiuose stenduose visoje Ispanijoje panaudoti Jėzaus žodžius, kuriuos jis pasakė per Paskutinę vakarienę pašventindamas duoną, ir pakeitė juos, kad reklamuotų naują vegetarišką mėsainį. Ši reklamos kampanija sukėlė tūkstančių katalikų, kelių kunigų ir vyskupo pasipiktinimą.

Viename iš reklaminių stendų buvo rašoma: „Imkite ir valgykite visi. Jis be mėsos. 100 % vegetariškas. 100 % skonio. Didysis daržovių karalius”. Kitoje reklamoje buvo rašoma „Tai -mano kūnas”, o žodis „kūnas”, kuris ispanų kalboje reiškia ir mėsą, buvo perbrauktas ir pakeistas žodžiu „daržovė”.

Kai pasipriešinimas „Burger King” prekės ženklui tapo visuotinis, socialiniuose tinkluose ėmė plisti grotažymė #BoicotBurgerKing, o „CitizenGO” platformoje buvo pradėta peticijos akcija.

„Jie tyčiojasi iš Eucharistijos ir Kristaus mirties švenčiausiu krikščionims metu. Jie naudojasi Didžiąja savaite, kad pradėtų milijonus tikinčiųjų įžeidžiančią kampaniją, siekdami gauti reklamos ir užsidirbti pinigų. Atėjo laikas atsakyti „Burger King” boikotu”, – rašoma peticijoje, kurioje reikalaujama pašalinti reklamas, atsiprašyti ir atleisti aukščiausio lygio vadovą.

„Pinigai yra vienintelis dalykas, kurį šios bendrovės supranta, ir tik boikotuojamos jos pradės gerbti krikščionis ir Jėzų Kristų taip, kaip jie to nusipelno”, – priduriama tekste.

Iki pirmadienio, balandžio 18 d., peticija surinko daugiau nei 22 tūkst. parašų.

„CitizenGO“ teigė, kad „Burger King” turi sulaukti „tokio atsako į savo kampaniją, kad daugiau niekada nesvarstytų galimybės kurti tokią reklamą”, nes „bendrovė nieko nebijo labiau nei prieš ją susitelkusių piliečių”.

Būtume dėkingi, jei mus paremtumėte
Exit mobile version