Tarptautinės apklausos duomenimis, 96 proc. vyresnių nei 18 metų jaunuolių, dalyvaujančių Pasaulio jaunimo dienose (PJD) Lisabonoje (Portugalija), mano, kad šie susitikimai daug arba gana daug prisideda prie tikėjimo į Jėzų Kristų skleidimo, praneša CNA.
Taip pat dalyviai mano, kad įvairios Pasaulio jaunimo dienos padeda „sustiprinti jaunų žmonių įsipareigojimą” (96 proc.) ir „prisideda prie Bažnyčios žinios skambėjimo visame pasaulyje” (95 proc.).
Tarp motyvų dalyvauti tarptautiniame susitikime su popiežiumi yra „susitikimas su Jėzumi Kristumi” (94 proc.), po to seka „išgyvenimas naujos patirties” (92 proc.). 89 proc. lemiamas veiksnys yra padėti „skleisti Jėzaus Kristaus žinią” ir „dalyvauti renginyje su popiežiumi Pranciškumi”.
Mažesniu mastu jaunimas į Lisaboną atvyksta norėdamas pažinti skirtingas kultūras, naujus žmones, pabūti su bendraminčiais arba užmegzti dialogą su skirtingų religijų jaunimu.
Dauguma Pasaulio jaunimo dienų piligrimų mano, kad krikščioniškas tikėjimas yra teigiamas veiksnys, padedantis tapti geresniu žmogumi, kurti geresnį pasaulį, būti solidariems, suprasti kitus ir gyventi laimingą gyvenimą.
Apklausos duomenimis, beveik du trečdaliai dalyvių yra moterys (62 proc.), 4 iš 10 yra 18-25 metų amžiaus, o beveik trečdalis – vyresni nei 35 metų. 82 proc. turi aukštąjį išsilavinimą, 6 iš 10 turi darbą ir šiek tiek daugiau nei trečdalis yra studentai.
Kalbant apie religinę praktiką, 83 proc. respondentų sekmadieniais eina į Mišias, 65 proc. meldžiasi kasdien, 62 proc. priklauso kokiai nors parapijos grupei.
36 proc. atvejų dalyvius lydi religinė grupė ar asociacija, 29 proc. – parapija, 27 proc. – atvyko vieni arba su grupe draugų.
Dviem trečdaliams dalyvių tai bus pirmas kartas, kai jie dalyvaus Pasaulio jaunimo dienose.
Tie, kurie Pasaulio jaunimo dienose dalyvavo anksčiau, savo patirtį ankstesniuose renginiuose vertina labai teigiamai arba teigiamai (99 proc.) ir pripažįsta, kad ši patirtis turėjo didelės įtakos jų gyvenimui (92 proc.).
Apklausą parengė Ispanijos bendrovė GAD3, kuri liepos 12-20 d. internetu apklausė beveik 12 600 jaunuolių iš 100 šalių.