Naujosios Zelandijos vyskupai į katalikiškų mokyklų gaires įtraukė LGBTQIA+ ideologiją

Kai kurie vyskupai teigia, kad homoseksualūs santykiai yra „nuostabu”, skatina mokytojus vartoti ideologinę kalbą ir net neužsimena apie homoseksualių santykių amoralumą pagal katalikų mokymą.

Štai Naujosios Zelandijos katalikų vyskupai išleido naują dokumentą apie lytinę įvairovę katalikiškose mokyklose, kurį LGBT gynėjai giria už tai, kad jis skatina LGBT asmenis gyventi „meilės kupiną šeimyninį gyvenimą”.

Naujosios gairės, pavadintos „Aroha ir įvairovė katalikiškose mokyklose”, buvo paskelbtos šio mėnesio pradžioje ir jomis siekiama skatinti „atjautą, pagarbą ir jautrumą katalikiškose mokyklose ir koledžuose seksualinės įvairovės atžvilgiu”.

Kaip pažymėjo Naujosios Zelandijos katalikų vyskupų konferencija (NZCBC), gairės turės įtakos 66 tūkst. mokinių, besimokančių 235 valstybinėse katalikiškose mokyklose visoje šalyje.

Gairėse labai propaguojamos priėmimo ir mokinių skatinimo būti savimi temos, įskaitant ir tuos atvejus, kai mokiniai identifikuojasi kaip LGBTQIA+.

Dokumente iš anksto pažymima, kad mokyklos turėtų teikti „autoritetingą katalikišką švietimą” „konkrečių ideologijų” srityse, įskaitant „žmogaus lytiškumą”. Tačiau vėliau dokumente toliau skatinama priimti ir įtraukti LGBT ideologiją kaip, regis, Bažnyčios dalį.

„Mylinčių LGBT santykių” skatinimas

„Katalikų Bažnyčioje esantys asmenys ir grupės turi įvairių nuomonių, požiūrių ir patirčių LGBTQIA+ klausimais, – rašė vyskupai, vadovaujami Velingtono arkivyskupo kardinolo Johno Dew (Džono Dju), NZCBC prezidento. – Mūsų katalikų bendruomenė visada buvo įvairi, tikėjimo kupini žmonės gyveno gyvenimą, apimantį įvairią seksualinę orientaciją, išraišką ir mylintį šeimyninį gyvenimą. Jie yra Bažnyčios dalis.”

Gairėse, regis, skatinami LGBT santykiai, nurodant, kad tol, kol propaguojamas Bažnyčios mokymas apie „meilės kupinus, įsipareigojusius santykius”, katalikai gali „turėti įvairių požiūrių į tai, kaip suprasti ir aiškinti, kas yra įsipareigojantys santykiai”.

Pabrėždamas santuokos sakramentą, NZCBC rašė, kad šis sakramentas yra sudaromas tarp „vyro ir moters”, tačiau tai „nereiškia, kad kitos poros negali įsipareigoti nuostabiems, mylintiems ir ilgalaikiams santykiams, tai tiesiog reiškia, kad tokie santykiai Katalikų Bažnyčioje nėra sakramentinė santuoka”, nes jie negali būti atviri naujos gyvybės galimybei be išorinio įsikišimo”.

Socialinių vertybių iškėlimas virš katalikiškos doktrinos

Paminėtas tam tikras katalikiškos moralės gynimas, įskaitant pareigą „užtikrinti, kad nebūtų propaguojamos idėjos ir nuostatos, kurios atvirai kenkia katalikiškam mokyklos pobūdžiui”, tačiau nepateikiama jokių konkrečių detalių.

Tačiau net ir ribiniais vadinami renginiai vis tiek skatinami, jei jie yra „svarbūs mokinių bendruomenei” ir jei mokykla gali „pakelti teigiamą rezonansą katalikiškame kontekste, tiesiog pervadindama ir perorientuodama renginį ar veiklą”.

Dokumente taip pat remiamasi katalikų socialiniu mokymu, tačiau tik siekiant propaguoti nereligines tokio mokymo pagrindinių temų koncepcijas. „Bendrasis gėris”, kuris turi būti skatinamas visiems mokiniams, pristatomas „visiško mūsų, kaip individų, potencialo pasiekimas bendruomenėje”, o ne susijęs su „Dievo buvimu”, kaip rašo šventasis Tomas Akvinietis.

8 KOMENTARAI

Būtume dėkingi, jei mus paremtumėte
Exit mobile version