Didžiosios Britanijos konservatorių vyriausybė nori, kad kiekvienas mokytojas naudotų dirbtinį intelektą ir taip “sumažintų savo darbo krūvį”.
Politikai jau leido suprasti, kad, jų nuomone, dirbtinis intelektas turi “didžiulį potencialą” “transformuoti” švietimą. Pranešama, kad tūkstančiai mokytojų jau užsiregistravo norėdami naudotis technologinėmis priemonėmis pamokų planams kurti. Tačiau ministrai siekia, kad šis procesas būtų kur kas platesnis.
Pirmadienį paskelbęs apie 2 mln. svarų sterlingų (2,3 mln. eurų) investicijas į “Oak National Academy” – nepriklausomą įstaigą, bendradarbiaujančią su “Google” ir kitomis technologijų įmonėmis, Švietimo departamentas teigė, kad “kiekvienas Anglijos mokytojas galės naudotis naujais ištekliais, paremtais dirbtiniu intelektu”. Jis pridūrė, kad ši investicija yra “pirmas žingsnis siekiant kiekvienam mokytojui suteikti asmeninį dirbtinio intelekto pamokų planavimo asistentą”.
ši investicija yra “pirmas žingsnis siekiant kiekvienam mokytojui suteikti asmeninį dirbtinio intelekto pamokų planavimo asistentą.
Komentuodamas šį įvykį, JK ministras pirmininkas Ryshis Sunakas (Rišis Sunakas), kuris neprieštarauja idėjai, kad ateityje vaikus mokytų robotai, sakė:
„Dirbtinis intelektas turi nepaprastų galimybių reformuoti mūsų švietimo sistemą į gerąją pusę, o tai labai naudinga ir mokytojams, ir mokiniams. Oak nacionalinės akademijos darbas panaudojant dirbtinį intelektą mokytojų darbo krūviui atlaisvinti yra puikus revoliucinės naudos, kurią gali duoti ši technologija, pavyzdys. Šios investicijos bus lemiamos, kad mūsų vaikai ir naujos kartos mokiniai gautų geresnį išsilavinimą ir turėtų šviesesnę ateitį”.
Kai kurie Nacionalinės švietimo profesinės sąjungos atstovai pareiškė, kad “skeptiškai” vertina teiginį, jog tai bus “naudinga mokymui ir mokymuisi”.