Kuršių nerijos nacionalinis parkas vietos prekėms ir paslaugoms suteiks specialų ženklą

ŠaltinisBNS

Kuršių nerijos nacionalinis parkas (KNNP) netrukus ketina pradėti naudoti savo prekės ženklą – stilizuotą paukščiuką su parko emblema. Juo bus žymimos vietos prekės ir paslaugos, rašo laikraštis „Vakarų ekspresas“.

KNNP produkto ženklą gavę verslininkai privalės garantuoti savo produkcijos ar paslaugų autentiškumą, originalią kilmę ir draugiškumą aplinkai. Tarkime, ne Kuršmarėse pagautos ar ne pusiasalyje išrūkytos žuvys negalės naudoti šio ženklo.

„Tikimės, kad rasis daugiau įdomių, vietos dvasia alsuojančių veiklų. Apgyvendinimo sektoriaus atstovai galėtų sugrąžinti prieškariu populiarius pusryčius svečiams, kavinės siūlyti specifinius, nerijai būdingus patiekalus, žolininkai virti šeivamedžių sirupą ar erškėtuogių uogienę ir t. t. Mūsų tikslas – paskatinti vietos žmones atsigręžti į tai, kas tikra, originalu. Mainais verslas gaus nemokamą reklamą, pateks ant bendros saugomų teritorijų produkto ženklų viešinimo platformos, o vartotojas galės tiesiogiai remti būtent vietos žmones“, – „Vakarų ekspresui” sakė KNNP direktorė Aušra Feser.

Pretendentus į produkto ženklą vertins jau sudaryta speciali komisija, joje – įvairių sričių atstovai: nuo KNNP direkcijos iki turizmo specialistų, bendruomenių narių. Ženklas bus suteikiamas penkeriems metams.

Tokius ženklus jau naudoja Žemaitijos nacionalinis parkas, Nemuno deltos regioninis parkas.

Būtume dėkingi, jei mus paremtumėte
Exit mobile version