REIKALINGA JŪSŲ PARAMA

Vilkaviškio vyskupijos tikybos mokytojai rinkosi į mokslinę-praktinę konferenciją

Jau tradicija tapo per moksleivių rudens atostogas Vilkaviškio vyskupijos tikybos mokytojams susirinkti į mokslinę-praktinę konferenciją. Kiekvienais metais pasirenkama vis kita aktuali tema: vienais metais – dalykų integracijos galimybės, kitais – mokinio pažinimo svarba mokymosi motyvacijai, dar kitais – neformalaus ugdymo įtaka gilesniam tikėjimo pažinimui ir kt. Šį kartą, spalio 30 d., tikybos mokytojai įvertino pirmuosius atnaujintų Katalikų tikybos BUP įgyvendinimo žingsnius.

Mokslinę-praktinę konferenciją „Startavo atnaujintos Katalikų tikybos BUP. Pirmieji stabtelėjimai“ malda ir sveikinimo žodžiu pradėjo Vilkaviškio vyskupijos katechetikos centro vadovas kun. Linas Baltrušaitis. Skatindamas nuolatiniam profesiniam ir dvasiniam tobulėjimui, jis konferencijos dalyviams palinkėjo prasmingo laiko kartu.

Plenarinio posėdžio pranešėja Vilma Balandienė pakvietė tikybos mokytojas pažvelgti į pamokos planavimo aspektus, ugdant kompetencijas. Ar tikrai yra tiek daug pasikeitimų atnaujintoje Katalikų tikybos bendrojo ugdymo programoje? Kurioje vietoje turėtų įvykti mąstymo lūžis, planuojant pamokas? Kokių mokymo metodų galime pasimokyti iš Jėzaus? Šie ir kiti klausimai buvo užduodami konferencijos dalyviams, ieškant įvairiapusių atsakymų į juos.

Antroje konferencijos dalyje vyskupijos tikybos mokytojai dalinosi atnaujintos Katalikų tikybos BUP atradimais ir sunkumais. KTU inžinerijos licėjaus dorinio ugdymo (tikybos) mokytojas Ąžuolas Mocevičius savo pranešimu „Akademinių dalykų integracija į tikybos pamokas“ akcentavo tarpdalykinės integracijos svarbą ir atkreipė dėmesį į tai, kad tikybos pamokas galima integruoti su visais mokomaisiais dalykais, taip sutaupant  laiko, ugdant kompetencijas ir organizuojant įdomesnes pamokas.

Išlaužo pagrindinės mokyklos dorinio ugdymo (tikybos) mokytoja Eglė Čaplinskienė savo pranešimu „Mokausi kurdamas“ tarsi atliepė į šiuolaikinių mokinių poreikį aktyviai veikti pamokoje. Po Eglės pranešimo piršosi išvada, kad atnaujintos programos nenubraukia to, ką sėkmingai darėme iki jų. Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijos dorinio ugdymo (tikybos) vyresnioji mokytoja Jolita Paužienė pasinaudojusi galimybe išbandyti atnaujinamas Katalikų tikybos programas, savo pranešime ne tik dalinosi sėkmėmis ir nesėkmėmis jas įgyvendinant, bet pateikė konkretaus pamokų ciklo pavyzdį.

Trečioje konferencijos dalyje tikybos mokytojai dirbo grupėse, kuriose dalinosi darbo su atnaujinta Katalikų tikybos programa patirtimis, išsakydami programos privalumais ir sunkiau įveikiamais įgyvendinimo aspektais. Taip pat, kiekviena darbo grupė turėjo pateikti rekomendaciją ar siūlymą Katalikų tikybos BUP autoriams. Pristatydami savo nuveiktus darbus, mokytojai patys darė išvadas: tai, kas vienam privalumas, kitam – sunkumas; kol kas sunkumų kelia pasiekimų lygių vertinimas; Katechetikos centras padarė daug, kad programa būtų lengviau prisijaukinama ir t. t.

Norisi nuoširdžiai dėkoti Vilkaviškio vyskupijos tikybos mokytojams, kad nepabūgo su atnaujinta Katalikų tikybos BUP kilusių iššūkių, kad tarp jų klesti dalinimosi kultūra, kad jiems svarbus kiekvienas jų mokykloje sutiktas vaikas ir jaunuolis.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

REKOMENDUOJAME

Patreon paramos skydelis
Patreon paramos skydelis
Patreon paramos skydelis
Paypal paramos skydelis
banko paramos skydelis
eyJhbGwiOiJiYW5rbyBwYXJhbW9zIHNreWRlbGlzIiwicG9ydHJhaXQiOiJ0YXB0aSBzYXZhbm9yaXUifQ==
eyJhbGwiOiJiYW5rbyBwYXJhbW9zIHNreWRlbGlzIiwicG9ydHJhaXQiOiJwcmFuZSJ9

NAUJAUSI

Būtume dėkingi, jei mus paremtumėte